Het kinderleerhuis is van start gegaan. Voor groep 4 begint het op 24 september a.s., en 1 oktober en 8 oktober. Groep 5: 29 oktober a.s., 5 november en 12 november; groep 6: 14 januari 2016, vervolgens 21 januari en 28 januari; groep 7: 3 maart, 10 maart en 17 maart 2016. En in de dienst op Witte donderdag ( 24 maart) werkt deze groep mee met de voorbereidingen en viering van het Heilig Avondmaal. De bijeenkomsten voor groep 4 gaan over dopen en alles wat daarmee te maken heeft, met groep 5 is het thema: De Kerk: het gebouw (Wie? Wat? Waar? Waarom? Hoe? Wanneer?) en de mensen (Kleine-Grote, Jonge-Oude). De kinderen mogen zoveel mogelijk dingen in de kerk bekijken en we hopen op alle vragen een antwoord te kunnen geven. Het kinderleerhuis wordt in de kerk gehouden vanaf ongeveer half drie tot half vier. (ontvangst met thee of limonade) We verzamelen voor de pastorie (het huis waar de dominee woont) bij de brievenbus en steken dan samen de weg over.

We rekenen op iedereen, maar om ons beter te kunnen voorbereiden vragen we om voor 20 september even te bellen (33 6442) of te mailen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) naar de dominee of uw kind meedoet. U kunt hier natuurlijk ook met al uw vragen terecht..

voorganger       ds. J. Vonk

organist             Hessel Jaasma